Ctrl+A Suceava BETA

Pub Mobillo – publicitate mobilă

În această vară m-am intersectat de câteva ori cu maşinile de la Pub Mobillo.

Pub Mobillo - publicitate mobilă

Ce înseamnă Pub Mobillo?

[...] este o invenţie în curs de brevetare care se referă la o maşină dotată adecvat în vederea difuzării mobile, în trafic în special pe străzile oraşelor, de reclame publicitare şi/sau informaţii de interes public.

Am încercat să privesc ideea din trei perspective: a şoferului din trafic, a pietonului de pe trotuare şi a celui care este interesat să-şi facă publicitate.

Ca şofer ar trebui să fiu atent în trafic. Chiar situaţia ar putea deveni periculoasă având în vedere faptul că altceva îmi atrage atenţia. Mai ales acolo unde domneşte aglomeraţia.

Ca pieton consider spam mesajele audio. Şi aşa nivelul zgomotului de pe străzile oraşelor depăşeşte limitele bunului simţ. În plus, este destul de dificil să urmăreşti un slide care rulează pe ecrane. Am observat că multe dintre ele nu-s adaptate condiţiilor, iar maşina deobicei e în mişcare.

Iar în final, mă întrebam de ce mi-aş face reclamă prin acest instrument? Eu, cel care nu am bugetul Coca-Cola.

Cât despre site-ul de prezentare, cred că ar trebui schimbat. Mai ales că aveţi în echipă o funcţie de director departament IT.

veveve / PubMobillo.ro

Comentarii (3)

  1. Daniel Prorociuc

    10 noiembrie 2009 → 23:03

    Ca sofer, pieton, locuitor al Suceavei as fi primul care ar interzice tipul asta media + masinile cu portavoci :)
    Ca practician in marketing/advertising nu as investi ever in asa ceva datorita urmatoarelor considerente:
    1. Timp de expunere limitat la mesaj, mai ales ca nu este un vizual static, ci unul care vrea sa aiba carcateristicile unui spot video: imagine, voce & miscare. Bine asta mai poate avea si miros :)) 2. Limite vizuale, ecranele mici fratilor! Nu cred ca au mai mult de 90inch, inmultiti voi cu 2.54 si vedeti ce diagonala va iese :) 3. Cred ca tarifele sunt relativ mari. Pentru ca din cate am citit masina se afla in mers, deci implica costuri ca: combustibil, sofer plicitisit etc. (desi cred ca mai de impact e sa lasi masina sa stationeze intr-un loc aglomerat)
    4. Ar mai fi cateva chestiuni legate de acoperire, audienta, targetare etc.

    Răspunde

  2. roscatu

    1 august 2010 → 18:14

    eu personal acest tip de reclama o vad bine doar daca ai cu ce sa atragi privirea si mesajul transmis sa fie bine vizualizat si decent .am o masina F350 si am intentia sa montez doua ecrane cu led 0745235593 acesta este numarul meu daca vreti sa discutam

    Răspunde

  3. Marius Gavril

    14 august 2010 → 14:09

    Intr-adevar nu este o metoda eficienta de promovare, iar in cazul in care se apeleaza la un astfel de mijloc, sansele sunt sa se ajunga la o situatie de comunicare esuata, unde receptorul blocheaza mesajul transmis tocmai din cauza ca se face in trafic, e galagios si incoerent.

    O modalitate f buna de promovare pe care am vazut-o in Iasi a fost la o companie de videochat. Ce a facut baiatul? Si-a tunat una bucata Hummer H2, i-a dat o vopsea foarte evidenta si ca elemente de decor a ales sa umple toata suprafata tancului proprietate personala cu reclama la compania sa. Ingredientul final a fost amplasarea “masinutei” la strada, in una din cele mai circulate intersectii din Iasi, cea de la Casa de Cultura a Studentilor. Bine gandit, reclama aproape gratis cum s-ar spune :)

    Răspunde

Lasă un comentariu

Go away!